Panel Klienta

Akropol Outsourcing Sp.zo.o.

 

Biuro Rachunkowe

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Najczęściej zadawane pytania

Biuro rachunkowe, biuro podatkowe, biuro księgowe
Biuro rachunkowe, biuro podatkowe, biuro księgowe
  1. Jakie będą koszty obsługi księgowej mojej firmy?
    Cena za usługi księgowe ustalana jest indywidualnie dla każdego Klienta. Wysokość opłaty zależy od różnych czynników, takich jak forma prawna działalności, liczba pracowników oraz ilość wystawianych faktur.

  2. Jak będzie wyglądał mój kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS-em i innymi instytucjami po podpisaniu umowy z Biurem rachunkowym?
    Po zawarciu umowy z naszym biurem wszelkie kontakty z Urzędem Skarbowym, ZUS-em i podobnymi instytucjami zostaną zminimalizowane do niezbędnego minimum. Biuro Rachunkowe będzie reprezentować Państwa w sprawach wymagających kontaktu z tymi instytucjami, składając odpowiednie wyjaśnienia w Państwa imieniu. W przypadku otrzymania jakichkolwiek dokumentów od tych instytucji wystarczy przesłać je do nas, a my zajmiemy się dalszą komunikacją.

  3. Kto ponosi odpowiedzialność za błędy księgowe ujawnione w trakcie kontroli?
    Za błędy wynikające z działań naszego Biura pełną odpowiedzialność bierze nasze Biuro. Szczegółowe warunki odpowiedzialności są zawarte w umowie o świadczenie usług księgowych podpisywanej z każdym Klientem.

  4. Jak będzie wyglądał kontakt z Biurem rachunkowym po rozpoczęciu współpracy?
    Po podpisaniu umowy kontakt z naszym Biurem zazwyczaj ogranicza się do jednej wizyty miesięcznie w ustalonym terminie lub przesyłania dokumentów drogą elektroniczną. W każdej chwili, w godzinach pracy Biura, Klient ma możliwość uzyskania informacji, wyjaśnień oraz omówienia wszelkich problemów, które mogą się pojawić.

  5. Co oznacza, że Biuro rachunkowe posiada polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej?
    W umowie o świadczenie usług księgowych, którą nasze Biuro podpisuje z Klientem, znajduje się zapis dotyczący zasad i zakresu odpowiedzialności Biura za niewłaściwe lub nierzetelne wykonanie umowy. Z uwagi na to, że kontrole skarbowe mogą być prowadzone nawet kilka lat po zakończeniu roku obrachunkowego, a kary i odsetki mogą znacznie przekraczać wysokość zobowiązań, nasze Biuro dysponuje polisą ubezpieczeniową, aby móc pokryć ewentualne straty Klienta spowodowane błędami Biura (np. błędne obliczenia podatku, niewłaściwa interpretacja przepisów). W przypadku wystąpienia takiego błędu, odszkodowanie pokryje Towarzystwo Ubezpieczeniowe PZU S.A.

  6. Jakie są moje obowiązki jako Klienta?
    Obowiązki Klienta są szczegółowo opisane w umowie zawieranej z naszym biurem. Do najważniejszych należy terminowe przygotowanie dokumentów oraz regulowanie zobowiązań budżetowych oraz płatności na rzecz naszego biura. Outsourcing polega na tym, że Biuro Rachunkowe przejmuje wszelkie zadania związane z obsługą księgowo-podatkową oraz kadrowo-płacową Klienta, jednocześnie zapewniając mu ciągłość informacji finansowo-podatkowej. W związku z tym, zakres obowiązków Klienta jest ograniczony do niezbędnego minimum.

  7. Czy Biuro Rachunkowe organizuje odbiór dokumentów od Klienta?
    Biuro Rachunkowe oferuje usługę odbioru dokumentów od Klienta w jego siedzibie, a szczegóły tej kwestii są ustalane indywidualnie. Dokumenty są odbierane w wyznaczone dni, a częstotliwość odbioru zależy od skali prowadzonej działalności.

  8. Jak zostanę poinformowany o wysokości zobowiązania podatkowego?
    O wysokości zobowiązania podatkowego informujemy Klienta telefonicznie, drogą mailową lub osobiście.

KONTAKT Z BIUREM >